Alla inlägg den 2 mars 2015

Av ingetkalasutankras - 2 mars 2015 21:42

Jag märker alltid mina inlägg med personlig utveckling, men var är utvecklingen? Jag började skriva här för att det skulle hjälpa mig i min utveckling, men det här blev bara min klagomur. Det här skulle bli en dag utan tårar eftersom jag grät så mycket i går, och jag tänkte jag orkar inte gråta idag. Så fort min kompis gått och lagt sig kom tårarna. Jag var visst ledsen i dag med. Jag vet inte hur länge jag orkar med det här. Ska det bli en likadan dag i morgon? Vart tog ljuset vägen som jag tyckte att jag såg för ett par dagar sedan ä? Jag kanske inte ska låtsas att jag är glad längre. Eller, låsas att jag är glad gör jag inte, utan jag låtsas att jag är ingenting för jag kan inte gråta framför min kompis. Så jag intalar mig att jag kan skapa ett eget nytt liv, men den illusionen håller inte så länge. Det ända jag kan är att låtsas som ingenting, och gråta när alla gått och lagt sig. Jag kan inte visa hur jag verkligen känner. De skulle ändå inte tro mig. Jag vill egentligen inte låsas, men jag måste när jag jobbar, och när jag är hemma vill ingen veta av mina tårar så jag får hålla tillbaka. Ingen tycker om mig om jag inte är glad, så nu tycker ingen om mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Personlig utveckling


Ovido - Quiz & Flashcards