Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Att släppa taget

Av ingetkalasutankras - 20 februari 2015 09:00

Släpp tag, det är OK att falla.

Glöm alla förtret och taggar, de gör bara ont.

Andas lungt och dra bara in god luft i dina lungor,

för den dåliga gör dig bara sjuk.

Du behöver inte vara rädd längre,

du är den du är, och du har mycket godhet att ge.

Var inte rädd, du kan kasta din mask nu, och lova att aldrig mer ta på den igen. Den klär dig illa och är inte perfekt som du tror. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingetkalasutankras - 20 mars 2015 11:53

Den här gången somnade jag inte. I början av övningen vandrade tankarna hit och dit men mot slutet kände jag ett lugn. Det går bättre. ...

Av ingetkalasutankras - 18 mars 2015 16:01

Under den här andningsträningen kände jag stor sorg i början, för min pappa, mamma och vän. Sedan höll jag på att somna. Jag hade precis slumrat till när alarmet ringde. När jag sedan skulle skriva här om det var jag så sömnig att jag höll på att som...

Av ingetkalasutankras - 17 mars 2015 18:28

Nu hade jag ont i ryggen, stel i nacken och kände mig väldigt ledsen i början av räkningen av andetag, men när klockan ringde så kändes allt bra. Jag kunde dock inte alls hålla styr på mina tankar. ...

Av ingetkalasutankras - 17 mars 2015 18:25

Andra dagen med mindfullness. Denna dag domnade jag när jag satt och räknade mina andetag så jag har inte så mycket att säga om det. Tur att jag hade ställt ett alarm. ...

Av ingetkalasutankras - 14 mars 2015 08:56

Godmorgon! Nu ska jag härma den glade föreläsaren Jesper Caron och blogga om min Mindfullness träning, bara för min egen skull för att se hur det går för mig.   Jag satt precis stilla på en bänk i 10 minuter och räknade mina andetag. Målet var ...

Ovido - Quiz & Flashcards